2012-09-11

Vaizdas pro langą/ Through the window



Scrapping.lt surengė tradicinio skrebuko konkursą "Vaizdas pro langą". Jungiuosi su savo darbeliu ir aš.  

Man šis skrebukas - toks kontrastų kontrastas, tarsi Assol mainų rato pratęsimas: šviesu - tamsu, vakarai - rytai... Pats darbelis atliktas meninio dienoraščio stiliuje, nes naudotas gesso, įvairūs antspaudukai ir rašaliukai; būtinai - washi tape juostelės. Kaip gi aš be jų! :)

Nuotrauka atverčiama, viduje tekstas su savom mintim. Skrebuko pavadinimas - "Untitled", t.y. 'Be pavadinimo", nes tinkamo žodžio neradau perteikti minčiai, o galų gale svarbus man šį kartą "turinys". 






3 comments:

  1. labai idomus skrebukas! idomiai ziurisi tos lipnios juosteles. sekmes konkurse ;)

    ReplyDelete
  2. Man labai patiko spalvinė gama. Puikus skrebukas! Sėkmės konkursėlyje ;)

    ReplyDelete